Az esseni Design Zentrum “piros pontja”, a Red Dot minden grafika, koncepció vagy formaterv számára talán legrangosabb nemzetközi elismerést jelenti. 2018-ban a Graphasel Design Studio által a Dubicz Borászat és Szőlőbirtok termékei számára tervezett címkecsalád 45 ország 8600 alkotása közül nyerte el a dizájn Oscarjának számító elismerést.
A Dubicz 2016 végén esett át teljes arculatváltáson, melynek szerves részét képezte a palack címkék megújítása is. A Graphasel Design Studio által tervezett dizájn kialakítása során fontos szempont volt a márka által képviselt trendiség és dinamizmus üzenetének átadása, a borászat otthonát jelentő Mátrai borvidék sajátos domborzatának és természeti jelenségeinek megjelenítése. Az arculatváltás teljes folyamatát a borászat marketingkommunikációs partnere, a Meraki Marketing koordinálta.
„Hiszünk abban, hogy a prémium borok nemzetközi piacán való sikeres jelenlét feltétele nemcsak a borok kimagasló minősége, hanem a modern, letisztult és egységes megjelenés is. Tapasztalatunk szerint a fogyasztóknak is egyre fontosabb a címke, ezért is óriási elismerés ez a díj” – mondta el Dunai Bernadett, a Dubicz Borászat és Szőlőbirtok tulajdonosa.
A Red Dot-díjazottak között megtalálhatóak a világ legnagyobb márkái, mint az Apple, a Nike, A BMW vagy az Audi.
Forrás: Marketing & Media Online